نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

وظیفه‌شناسی  بزرگترین درس شهداست

«محمدی لائینی» وظیفه‌شناسی و وظیفه‌گرایی را بزرگترین درس شهدا عنوان کرد.
کد خبر: ۴۹۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ - 27December 2021

وظیفه شناسی و وظیفه گرایی بزرگترین درس شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران شامگاه دوشنبه در یادواره شهید «احمد لزگی» که در مدرسه شهید لزگی برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت حماسه 9 دی و شهادت سردار «سلیمانی» و علامه مصباح یزدی اظهار داشت: مدرسه بنام این شهید احداث شده است و امیدواریم این مدرسه در راستای تربیت نسل نو بر اساس سبک تربیت شهدا گام موثری بردارد.

وی با بیان اینکه مملکت و انقلاب اسلامی صاحب دارد و خدا حافظ آن است، افزود: شهدا به وظیفه خود در دفاع از اسلام عمل کردند و اگر ما هم باید به وظیفه خود عمل کنیم خداوند مملکت و انقلاب را حفظ می‌کند. وظیفه ما تقویت جریان انقلاب و فرهنگ و بیان روشنگری و مطالبات مردم و بیان سبک درست زندگی و امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه یکی از بهترین کارهای فرهنگی ساخت مدارس است، عنوان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی باعث تقویت پایه‌های فرهنگ دینی در بین دانش آموزان می‌شود و امروز هر کس که در توان دارد باید با تاسیس مدرسه، دانش آموزان را زیر چتر فرهنگی قرار بدهد و مدارس و مراکز آموزشی باید روی فرهنگ دینی کار کنند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به وظیفه خود در دفاع مقدس و جبهه مقاومت عمل کرد و علامه مصباح و حسن زاده آملی نیز به وظیه خود که روشنگری بود عمل کردند، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا در دفاع از امام و ولی خود وظیفه شناسی کرد و بهترین درس، وظیفه شناسی است و جایی که نیاز به حضور است باید حضور پیدا کنیم و حضور در راهپیمایی‌های 22 بهمن و روز قدس که در تقویت نظام است و باید حضور پیدا کنیم.

امام جمعه ساری ادامه داد: بزرگترین درس شهدا وظیفه شناسی  وظیفه گرایی است و مدارس دینی وظیفه دارند حجاب برتر و فاطمی را تربیت کنند و ترویج حجاب و عفاف و چادر وظیفه ماست و باید سبک زندگی دینی و فاطمی در مدارس دینی تقویت و به خانواده‌ها منتقل کنیم.

وی گفت: جنگ اصلی جنگ فرهنگی است و مردم حجت هستند بر مسئولین چرا که در دفاع مقدس و جبهه مقاومت در میدان بودند و نباید برای این مردم مشکلات بوجود بیاورند و باید به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی و سیاست جمعیت و فضای مجازی و برجام توجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار